در حساس‌ترین بازی هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا تیم رئال مادرید امشب در دیداری خارج از خانه به مصاف لیل رفت و با نتیجه ۱-۰ شکست غیرمنتظره‌ای را تجربه کرد. جاناتان دیوید در دقیقه ۳+۴۵ گل اول لیل را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه رئال کرد تا تیم میزبان برنده نیمه نخست باشد. در […]

در حساس‌ترین بازی هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا تیم رئال مادرید امشب در دیداری خارج از خانه به مصاف لیل رفت و با نتیجه ۱-۰ شکست غیرمنتظره‌ای را تجربه کرد.

جاناتان دیوید در دقیقه ۳+۴۵ گل اول لیل را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه رئال کرد تا تیم میزبان برنده نیمه نخست باشد. در نیمه دوم کهکشانی‌ها در گلزنی ناکام بودند تا شب عجیبی را با شکست مقابل لیل تجربه کنند.

یوونتوس در ردبول آرنا مهمان لایپزیش بود و در حالیکه دو بار از میزبان عقب افتاده بود کامبک زد و بازی را با نتیجه ۳-۲ به سود خود تمام کرد.

لایپزیش در نیمه نخست با گلزنی بنجامین ششکو در دقیقه ۳۰ تیم برتر زمین شد اما در نیمه دوم دوشان ولاهوویچ در دقیقه ۵۰ کار را برای بانوی پیر به تساوی کشاند. در ادامه بنجامین ششکو در دقیقه ۶۵ موفق به دبل گلزنی شد ولی دوشان ولاهوویچ در دقیقه ۶۸ دوباره گل تساوی یوونتوس را به ثمر رساند تا همه چیز در دقایق پایانی دوباره مساوی شود اما در ادامه این بار یووه‌ای‌ها از لایپزیش پیش افتادند و با گلزنی فرانسیسکو کونسیسائو در دقیقه ۸۳ بانوی پیر کامبک زد و به پیروزی رسید.  

لیورپول در آنفلید پذیرای بولونیا بود که در پایان با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسید.

الکسیس مک آلیستر در دقیقه ۱۱ گل لیورپول را به ثمر رساند تا این تیم در نیمه نخست برنده به رختکن برود و محمد صلاح در دقیقه ۷۵ تیر خلاص را به بولونیا زد تا درنهایت بازی با اختلاف دو گل به سود لیورپولی‌ها تمام شود.

بایرن مونیخ در ویلا پارک به مصاف استون ویلا رفت و با نتیجه ۰-۱ شکست خورد.

پائو تورس در دقیقه ۲۲ برای استون ویلا گلزنی کرد اما با اعلام کمک داور ویدیویی این گل مردود اعلام شد تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد. در نیمه دوم جان دوران موفق شد گل برتری استون ویلا را در دقیقه ۷۹ به ثمر رسانده و شکست بایرن مونیخ را رقم بزند.  

بنفیکا در خانه شکست سنگینی را به اتلتیکومادرید تحمیل کرد و با نتیجه ۴-۰ برنده شد.

کرم آکتورکوغلو در دقیقه ۱۳بنفیکا را پیش انداخت تا این تیم در نیمه نخست به برتری برسد و در نیمه دوم نیز آنخل دیماریا در دقیقه ۵۲ از روی نقطه پنالتی گل دوم بنفیکا را به ثمر رساند. با گلزنی الکساندر باه در دقیقه ۷۵ نسخه اتلتیکو مادرید پیچیده شد و با گل چهارم کوکو در دقیقه ۸۴ تیم دیگو سیمئونه در خارج از خانه تحقیر شد.

بیشتر بخوانید: بردهای بزرگ آرسنال و لورکوزن/ اینتر با درخشش طارمی پیروز شد/ سیتی و دورتموند مثل آب خوردن بردند

منبع: خبـر ورزشی